זו לא עיסקת הנדל״ן הראשונה שלי עם עורכת הדין ענבר קורן , אבל הפעם היא היתה מורכבת וארוכה משמעותית ושוב הרגשתי ביטחון, מקצועיות וזמינות. מעבר לליווי בעיסקה היא הייתה שם לכוון, למקד, לדייק ולייעץ וכל עצה שלה שווה זהב.
שוב תודה רבה על הדרך שבה את עובדת היחס האישי שלך
עלי והצליח