ענבר עורכת דין מקצועית ואדיבה, תהליך הקניה עבר מצוין והרגשתי שהיא דואגת לי. היא מצאה סעיף בעייתי בחוזה, ודאגה לשנות אותו בזריזות מול הצד השני.

סהכ היה תהליך נעים, מהיר ומקצועי.